5 April

Hej! 
Vaknat för ungefär en timme sedan, inte hänt så mycket.. Vet inte än vad som ska hittas på idag heller, vi har iaf ingen värme inne och det är faktiskt tro det eller ej väldigt kallt även ifall det är sol ute stundvis. 

Igår åkte jag och Jimmy in till Visby för att vi hade tråkigt, så vi tog en promenad och gick upp i ringmuren där det finns en ställning som dom har byggt, annars får man ju faktiskt böta! 
Vi tog lite bilder som jag tänkte lägga upp här, 

Senare så åkte jag till stallet för att rida, fick ha ännu en ny häst som jag aldrig hade ridit förut vid namnet Filia 
Och jag tror vi passade ganska bra ihop då min ridlärare tyckte att detta var min bästa ridlektion! så det kändes roligt. :D 

Jag börjar verkligen bli raslös nu när det börjar bli så fint väder ute, Så destomer jag gör destomer uttråkad blir jag när jag inte kan komma på något nytt att göra! Låter jätte konstigt men helst skulle jag vilja göra något HELA tiden.. 
I morgon ska jag iaf på Hansa hela dagen och det är ju en sak jag inte vill göra kan jag säga, tycker att det SUGER!

Här kommer bilder från igår. =) 


När vi är uppe i tornet 




Strandpromenaden 


Och här kommer en bild på hästen jag red igår. :) 

Peace Out And Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0