12 Oktober

Blir ett lite snabbt inlägg nu, har inte skrivit på några dagar, för jag har verkligen inte haft någon ork till det, ska snart byta om och dra iväg till stallet, ska bli kul tror jag...??? fast fick ha Albin förra gången vilket inte alls var roligt, en stor jäkla nordsvensk häst, riktigt jävla ridskolehäst, som man liksom inte riktigt kommer åt, eftersom att han är så stor så har jag som är så lite svårt att rida han som jag egentligen skulle vilja, men sånt är livet, hoppas att jag slipper det idag iaf.. 

Så jävla kallt det börjar bli nu också, när börjar man använda vinterjacka? haha, jag har helt tappat fotfästet på jorden känns det som ibland.. Hittar dock ingen vinterjacka som faller mig i smaken, och om jag gör den så tycker jag att den är alldeles för dyr.. 

Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag har gjort ett inlägg om hur en arbetsdag inne på Gekås i Ullared ser ut! Gå in och läs om du vill veta;) har du varit där någon gång?:D

2010-10-14 @ 14:56:55
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: angelina

SVAR: jo det är väll så;p

2010-10-15 @ 10:43:54
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0