30 November

Det var inte igår som jag uppdaterade direkt.
Men nu sitter jag här ny duschat och laddar upp in för stallet, ja jag vet det låter lite konstigt att duscha innan man ska till stallet men jag frös, så det får bli en dusch till sen efter. :) Får hoppas på att man kommer ut med bilen bara, med tanke på att det är helt igensnöat här på gården. 

Idag har jag och Jimmy varit ute och gått med Platina, guud vad snö det har kommit, egentligen tycker jag inte om snön, men jag kan inte låtabli att tycka att det är lite mysig nu. :) Snart är det jul också, lite ångestladdat för min del, men så kan det vara ibland. :P kommer upp lite bilder senare från våran promenad. haha

I morgon ska jag till min jobbcoatch för sista gången och ja det har inte gett mig ett skit att gå vid en om jag ska vara ärlig! men jag måste ju gå så det finns inte så mycket annat att välja på.

Nej nu ska jag snart gå och torka håret och smörja in mig man blir ju så himla torr när det är kallt ute. 
Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej!:D kommit tillbaka från en bloggpaus som varade i en hel månad! Allt bra med dig? Vad tycker du om min nya header?:)

2010-11-30 @ 20:52:58
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Netty♥

sv' hehe okej :)

allt är fint med mig. själv? :)

2010-12-29 @ 12:57:17
URL: http://www.nettys.se
Postat av: yeah

på inre handleden, ett enkelt hjärta :) eller på foten, en fjäril och en blomma, som står för min mamma & mormor :D

2010-12-29 @ 13:12:53
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0