18 November!

Hej..
Jag skrev i mitt tidigare inlägg om att jag ska åka till sthlm i morgon med pappa och bror å se we will rock you. 
Det ska bli kul och så, men det hade kanske varit bra om pappa hörde av sig till mig också?
jag har hört genom mamma att min bror har sagt att vi ska ta båten i morgon bitti och att vi ska ta flyget hem på lördag, och så.. 
Men pappa har inte sagt något, tänk om jag nu skulle glömt bort att vi ska åka i morgon? Jag är så trött på att alltid behöva höra av mig till han!! 

Nog om det. I kväll blir det att ta det lugnt, kolla robinson gå och lägga sig i tid, och ja jag får väl ringa till fuck head om han inte har ringt mig innan också.. 
Blir så trött.. Ja jag vet inte hur dags jag måste vara i stan, hur dags båten går eller någonting, ville egentligen slagga i stan i natt. Men jag vill inte det längre för att han är så störd!  Usch nu känner jag att jag låter som en bortskämd otacksam unge, men så är faktiskt inte fallet. (läs isf tidigare inlägg) ;)
Jag bor faktiskt ca 20 min från stan inte så jätte mycket kanske, men man måste ändå vara ute i ganska god tid då för att hinna

Så vad tycker ni om föräldrar som skiter i sina barn eller bara hör av sig när dom vill ha hjälp med något? och när dom kanske ibland (väldigt sällan) får dåligt samvete? 



Haha fjortis bild. :D roligt var det iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Eva

Hihi vad tycker du om min rosa jacka som jag beställde? ^^

Vill gärna höra allas åsikter & jag skulle verkligen uppskatta det om du svarade på frågan.

2010-11-18 @ 17:21:42
URL: http://ewaas.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv; aarå sj? =)

2010-11-18 @ 17:58:31
URL: http://liasplace.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ja allt är bra ;) själv?

2010-11-18 @ 18:07:11
URL: http://faannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0