Kvällen...

Ja som ni kanske ser så har jag fått Jimmy att ändra min blogg design lite, =) Men jag vet inte om jag tycker att den är helt färdig ännu faktiskt....  Men den kan väl funka ett litet tag iaf?

Sitter nu och väntar på att Jakten på Julia ska börja, inte för att det programet är allt för bra, men bättre än körslaget iaf.. :) 
Sitter nu och funderar på när jag ska boka klipptid jag funderar på att göra det nu till nästa vecka, eller så gör jag det i slutet på månaden.. Fast jag är nog mest sugen på att göra det nu ändå.. så kanske att det blir nu?, beslutsångest på hög nivå.. Så JAG på något vis. xD

Nu är det bara 33- dagar kvar till studenten

Längtar tills skolan är över nu..



Kommentarer
Postat av: Nathalie

oj ändrat på bloggen ser jag. snyggt! :)



jodå min valborg var helt okej gjorde inte så mycket, blev fest igår så det har varit en nice helg. hur har du haft det då? kram

2010-05-02 @ 19:18:12
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

neej, gud vad tråkigt att höra :( men kanske bättre så att han får slippa att lida.. usch!

2010-05-02 @ 19:37:19
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0