Jippiiiii

Bara för att jag precis fick in mina sista arbeten, nu är jag iaf klar med alla arbeten tror jag? det enda som är kvar är att spela frågespelet om buddhismen i morgon och jag lär suga stenhårt. Hur mycket jag än läser på så fastnar inget i skallen, jag kommer knappt ihåg vad buddha "heter" så det lär ju gå SKIT bra ;D

Betygen sätts ju på tisdag också så får hoppas att jag inte sumpar alltihop... :)

Dessutom ÄLSKAR jag det fina vädret som har varit nu i några dagar hoppas det håller i sig. Man vill ju inte vara helt kritvit i sommar  :P

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jaadå! massa bra uteställen! :D



du får komma hit nån dag ;) festa lite haha

2010-05-22 @ 15:44:59
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0