9/5-10

Vart är SOLEN? Det har varit dåligt väder jätte länge nu! solen kunde väl tittat fram lite iaf?
I morgon är det måndag igen, plugga ska jag göra då.. Måste verkligen bli färdig med mina uppgifter.. Så det får jag roa mig med.. Och sen så är det såklart stallet, ska bli kul =).

Igår var jag och Jimmy med Remo och Mona på Lövsta dagen eller vad det hette?
dom hade tävlingar i häst hoppning och så var det kanin hoppning och sen så var det typ massa annat man kunde springa runt och kolla på. Synd att det var kallt ute annars hade det kunnat vara helt okej.. Men vi blev där kanske i en timme bara..

Kände att detta inlägget blev väldigt tråkigt men det kommer kanske roligare inlägg om ett tag. ;)
Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jaha ja, jag förstår.. :/

2010-05-09 @ 22:25:37
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0