7/5-10

Det blev visst inte så att jag kom till skolan idag heller. :P fan vad lat jag är, eller allmänt inte på humör bara?
Nästa vecka får jag fan ta tag i livet igen.. Då är det ju faktiskt bara två skoldagar för mig sen är det något "lov" på torsdag, fredag så det är ju inte så många dagar..

Ska bara se till att jag fixar klart mina religionsuppgifter nu i helgen och skicka in dom och sen... Jaa jag måste verkligen skicka in dom.. Så det är bara att bita sig i leppen och göra det. :). Fint fint..

Ikväll händer typ inget.. Hatar att vara pank! varför skulle jag få den där jävla räkningen?? Men men...
Den 29 MAJ blir det iaf NOICE på Hamnplan.. Så skumt, nu för någon vecka sen hittade jag min Noice skiva och blev jätte glad, Och sen ser jag att dom ska spela på Gotland den 29e och blev ännu mer glad, ganska coolt... :D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

juste du tar ju fan studenten o allt.. har du sökt jobb så att du har ett nu efter skolan då? fan vad trist ändå att sluta skolan på ett sätt.. samtidigt så är det jävligt skönt liksom..



ajdå inte bra. jag är faktiskt också lite pank denna helgen haha.. tar de lugnt och gör grejer som inte kostar typ hahha.. fyller år nästa vecka så får ju pengar då plus att det blir massa utgång då! :D hehe

2010-05-07 @ 23:15:19
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha ajdå inte bra.. du skulle ha sökt i tid ju så du kunde fått ett jobb efter skolan! :)



jo det blir utgång på fredagen där, kanske även på samma dag som jag fyller år. ska ha gäster den dagen så får väl se hur länge dom är här då annars blir de utgång då med. är ju ledig tors o fredag sen. sjukt nice! :)

2010-05-08 @ 21:39:04
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0