6/5-10

Ja då var det ännu en dag som jag inte har gjort något speciellt.. Har bara varit inne i stan och handlat lite med mamma och så... Annars så har det inte hänt något..
i morgon så får det faktiskt bli att gå till skolan igen.. Hur mycket jag än inte vill gå dit... Men skitsamma be strong eller vad man nu brukar säga ;)

Ska till syster och gratta Milio i morgon också han fyller 3 år idag, så grattis till han. :)

Jag var och klippte mig igår också.. Klippt av dom slitna topparna och klippte upp det... Blev faktiskt nöjd, undra bara hur det ser ut när jag har tvättat det? :O men det ser nog bra ut... 

Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vilken tur du har då.. men snart är det sommarlov! bara några veckoor kvar ju :D slippa allt plugg i 2 månader det ska bli så jävla underbart att slippa tänka på det. det är bara nu den lilla tiden som är kvar innan som jag måste lägga ner min energi på plugget sen är det över :)



ska du göra i helgen då gumman?

2010-05-07 @ 16:03:54
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0