3/5-10

Sitter och käkar knäckemacka och lyssnar lite på musik.. Började nyss fundera på varför livet är så satans orättvist?
och varför egoismen och avundsjukan tar överhand hos människor? Och varför alla för det mesta måste vara "värst" eller ha det värst i allt som händer/har hänt..
tyckte det var rätt intressant när jag började tänka på det faktiskt.. Inte för att det finns något svar på, men iaf..

mitt i all förvirring så ska jag om ungefär 40min åka till stallet.. Det ska ju bli någorlunda roligt tror jag..:P

Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jaa visst är den fin, måste gå och testa den ;) hehe



jaa jag har sjukt mkt med skolan just nu :/ orkar snart inte mer. har aldrig haft så mkt plugg i hela mitt liv som jag har nu. helt seriöst. de sjuuukt! men dom kryddar som fan med läxor o prov nu de sista veckorna som är kvar

2010-05-03 @ 21:06:37
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0