29 MAJ

Opeppad värre.. Kunde dagen blivit sämre? det hinner den väl ännu bli kanske?, jag skulle ju ha roligt och allt vad det nu heter? men inget blir ju som man tänkt sig? kanske blir en hemma kväll ändå?

Jag älskar när man får tag i folk och att dom verkligen hör av sig när dom säger att dom ska göra det.. FAN!

Jaja, jag får väl se vad som händer, fast jag hatar när man ska behöva vänta... Nej nu jävlar ska jag göra något annat, om det blir utgång ikväll så får jag väl se hur peppad jag kommer att bli, har ju laddat upp länge men allt bara försvann...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jo egentligen bara ett år.. men har ju gått om så går 1an bara :/ segt som fan.. så det blir om två år istället. men men. :)



vad har du för planer ikväll?

2010-05-29 @ 18:05:08
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0