28 Maj

Är ju ledig idag, Sjukt skönt men lite beslutsångest vad jag ska göra kanske?
Kan välja mellan att åka in till stan eller att lägga mig och sola i det halv molniga vädret..
Tror att det blir det andra alternativet ;) Ska ju faktiskt till stan i morgon och då JÄVLAR smäller det :D
Då blir det NOICE på hamnplan!! 

Ingen ska fan få förstöra min kväll!!

Nu är det bara 6 fjuttiga dagar tills det är studenten, kollade vädret förut och det stod såklart att det ska regna då!! Hoppas dom hinner ändra sig några gånger till så att det blir sol, det blir ju tråkigt om det verkligen skulle regna =(

Hoppas på att Jimmy inte glömmer bort bolaget till mig idag för då måste jag nästan strypa han lite...:D
Nej nu ska jag inte sitta här och tråka längre, nu får det bli att hitta på något


Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jaa så kul! vill också ta studenten. igår var det balen här och alla var så sjukt fina, dom fick tur med vädret också och jag hoppas att det blir så på studenten också. förra året ös regnade det ju här haha stackars dom.. ;p

2010-05-28 @ 17:08:21
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0