26Maj

Skolan idag, hade den mest seriösa historia lektionen någonsin säkert, inte riktigt kanske men vad fan kom igen liksom? xD..

Var hemma vid Sara en sväng idag efter skolan också mysigt... Kom dock inte på något direkt intressant att göra, solen tittade fram en stund så då blev det att sitta ute och snacka lite skit. :P

I morgon är det ju fix med studentvagnen iaf, inte för att det är riktigt min grej att göra sånt kanske men vad fan, det får bli det nu. ;).. och på Fredag fyller Mio år, vet inte om jag kommer åka in till stan då, vet inte om jag pallar träffa Mormor...
på lördag är det iaf utgång som gäller, är as peppad. =),



Jimmy tog en bild på mig och Afaz i måndags, jag var så ful så jag var tvungen att klippa bort mig själv, men tur att han är väldigt söt iaf... Vem vet när jag får se han igen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0