25Maj

Igår var det ridning, det gick hur bra som helst..
Och idag var jag i skolan, det var så jävla tråkigt, inget vettigt alls att göra nu, desutom har dom satt betygen nu så jag vet inte hur seriösa lektionerna kommer vara fram över, jag vet bara att vi är lediga Fredag, Måndag, Tisdag och att Onsdagen bara är någon avslutning i skolan och sen på Torsdagen så är det studenten heeelt sjukt.. :P

Så har jag varit hemma vid mamma en sväng idag, vi åkte förbi min syster och kollade hur det var med henne, satt och snackade lite och allt sånt.. Sen var vi i affären och på Rusta och jag hittade en jätte eller det var iofs 3st i samma förpackning (BRA SKIT) för bara 30kr.. Där gjorde jag mitt kap för dagen, sen köpte jag brun utan sol.. (a) Om jag solar med det så måste jag ju faktiskt bli brun :D

Och i morgon så blir det väl skolan en liten stund, är det fint väder så blir det hem och sola efter.. =)

Peace Out And Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0