23 Maj

Dålig uppdatering under helgen då.. Det har hänt ganska så mycket men orkar inte riktigt skriva ner allt, Vi var inne i stan idag och kollade på Balen, dom flesta var väldigt fina men det fanns såklart vissa undantag.. :P Jag har fortfarande inte ångrat att jag inte skulle vara med på Balen faktiskt. Sen har vi varit vid Jimmys Mormor.. 

Sitter just nu och väntar på att maten ska bli färdig för jag är faktiskt väldigt hungrig...
I morgon är det sista ridningen för terminen ska bli tråkigt tycker jag. :(. Jimmy har lovat att följa med så hoppas att han gör det xD.

Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jodå det är bara bra med mig, sjukt seg idag bara och trött annars fint, själv då gumman?

2010-05-23 @ 19:50:52
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0