19 Maj

Igår var det begravning som dom flesta vet.. Det var inte alls roligt men det var ju iaf ganska fint...
Efter begravningen så åkte vi upp och åt fika i misionskyrkan eller vad det nu hette? och så satt jag och Moa brevid dom yngsta kusinerna och dom var det något drag på, lite spring i benen kan man nog kalla det för? ;)

Efter fikat åkte jag hem till mamma en stund, fick låna hennes bil för att jag inte hade någon bensin och sen så åkte jag med Moa till apoteket och sen så åkte vi till Palten och såg när två av våra kusiner skulle tatuera sig fin fint..

Efter det åkte jag och hämtade Liz och åkte ut till Dalhem för att fixa vagnen eftersom att tiden inte låg alls bra till för min del så blev det att åka hem efter 40 min igen efter några tråkiga komentarer ifårn vissa i klassen som gör mig fruktansvärt irriterad..

Nästan alla kusiner var och åt på Joda igår kväll det var jätte mysigt och väldigt mycket skratt nästan så man fick träningsvärk i magen.. ;) så det var super mysigt. =)

Och ikväll så är det mösspåtagning och det vet för övrigt typ alla också.. Men det ska väl bli kul, fast det blir inget festande för mig ikväll ändå. Jag får spara mig till den 29:e ;D för då jävlar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0