17 maj

Dagen har varit ganska lång
Först vakna tidigt av att Jimmy höll på att krångla och han gick upp kl 5 för att han typ har ont i sin lunga
efter ett tag gick jag upp och in i duschen sen blev det att sitta och glo en stund

sen in till stan och gå till tandläkaren, sen som jag var då så fick jag halvspringa ovanligt? nej.

sen efter det blev det att åka hem till mamma och hämta pengar och lite annat och sen så var det ner på stan igen och ta ut pengarna från klass kassa.

Sen var det att gå på stan och försöka hitta en passande Bh till min studentklänning den jag hade kollat ut först var för liten..

Sen så blev det att gå på ungdomsmottagningen och få resept på nya tabletter och sen åka hem och äta mat och sitta ute i den härliga solen
Sen var det att åka till ridningen och rida ut på en härlig uteritt, inte allt för roligt enligt mig men vad fan det får duga..

stressig dag har det varit iaf...

I morgon är det begravning hoppas på att det ska gå fint, ska försöka att hitta något lämpligt att ha på mig också hur nu det ska gå till? :O

Kommentarer
Postat av: Nathalie

förlåt för sent svar men har varit upptagen de senaste dagarna..



i lördags blev det en lugn kväll faktiskt, men i helgen blir det utgång igen! :D

2010-05-18 @ 09:20:19
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0