16/5-10

Igår när jag var på stan så hittade jag en Bh som jag tror skulle kunna passa med min studentklänning. Men igår när jag skulle kolla på den så upptäckte jag att min oanvändna studenklänning är trasig och det värsta ut av allt är att jag ser att den måste varit trasig innan jag fick den och att dom sytt ihop den där den var trasig.. Jag fick hem den typ i slutet på Januari så det var inte så mycket att göra åt det.. Sjukt irriterande är det eftersom att jag vill ha en sån klänning och dom finns ju inte att köpa nu, så det blir att sy ihop hålet igen och hoppas på att den håller en kväll iaf.. Den är snygg så jag skulle ju egentligen vilja använda den fler än en gång.. :(

Men idag har jag iaf varit jätte duktig och suttit hela dagen och gjort färdigt mina restuppgifter som jag har så nu är jag färdig med dom, men eftersom att jag inte kan skicka arbetena här ifrån så får jag göra det när jag ska in till stan imorgon..

Peace Out And Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0