15/5-10

Idag var jag i stan.. Lovade mamma att jag skulle komma in tills klockan 11 men det blev inte riktigt så..
Jag råkade bli lite sen så jag var i stan halv 12, sen så åkte vi på baklucke loppis eller vad det nu hette? där kollade vi runt lite och kom fram till att det bara fanns skit där, så vi åkte till rusta istället Jag kollade på smink avdelningen dom har fått in as mycket billigt smink och sånt där. Jag hittade lite olika smink som jag ska köpa nu när jag får pengar, Så fick jag en parfym av mamma =).

Vi var och hämtade min största storasyster på lasarettet idag också hoppas att hon frisknar till och blir bättre snart.. Och så körde vi hem henne...Sen efter det åkte jag hem till min andra storasyster och så åkte vi hem till stefan och så var vi där en liten stund, sen blev det ner på stan och kolla runt lite, hittade faktiskt lite som jag tänkte att jag skulle köpa där också :P. Mysigt var det.. När vi var klara på stan så blev det att gå upp för alla backar och skit till bilen, och sen så var det bara till att ta bilen och åka hem..

Och ikväll händer nog inte så mycket, Ska kolla på jakten på julia och dricka läsk.. Är party sugen men vad fan det får gå...

Peace Out And Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0