14 Maj

Äntligen Fredag eller vad säger man?
Vad händer ikväll då? , antagligen inte speciellt mycket har inte så mycket pengar heller så det blir antagligen bara att dricka läsk käka godis och kolla på tv, känner att jag har varit lite tråkig nu på senare tid, Men har man inte råd att tex gå ut och festa så har man inte...

För mig är det nu bara 8 skoldagar kvar... Eftersom jag är ledig måndagar och så försvinner ju tisdagen för mig..
Fan det känns ändå lite konstigt att dom här 8 skoldagarna är dom sista och sen är det slut, fast samtidigt väldigt skönt..  Och om 5dagar är det mösspåtagning. jippiii? det märks väl om det blir roligt eller inte...

Kom bara på nu när jag såg vilket datum det var att vi haft Marwin i ett år idag.. :D och lilla fjanten är nu 1och etthalvt år.. och ingen trodde någonsin att han skulle bli normal efter sin uppväxt och inte vi heller.. Men nu är han hur fin och go som helst... Så vi måste ju ha lykats ganska bra? =)



Kommentarer
Postat av: Nathalie

kvällen var asbraa! :D sjukt roligt hade vi!



hur var din kväll igår? puss

2010-05-15 @ 16:45:47
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0