13/5-10

Grymt trött ledsen och besviken.. Varför?
Och det värsta är att du inte ens verkar fatta själv vad du gjort fast att man säger det gång på gång?
Vad är det som gör att jag inte når fram? här sitter jag sent och skriver ett halvkonstigt inlägg..
Var det verkligen något positivt i det som hände? ska man inte alltid se det positiva i allt som sker? fast den här gången ser jag inget som överhuvud taget skulle kunna vara det... 

Hur som helst, tråkig dag idag i skolan, först en jävla tråkig historia utflykt och sen så var det hem till Sara och sitta i solen en stund och sen försvann solen så det fick bli att gå in och sätta oss.. Och sen så var det hem och sen... Jaa jag vet inte, något som jag inte skriver här iaf.. 



Kommentarer
Postat av: Nathalie

ja faktiskt! :) så det har varit helt underbart plus att det blir utgång imorgon. ska bli så jävla kuul! :D

2010-05-13 @ 21:55:52
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0