11/5-10

Det finns vissa människor som är så fula och äckliga så jag blir irriterad, haha gud vad knäppt men det är fan sant..
Det gick helt okej på ridningen igår iaf, fast western är inte riktigt min starka sida men som sagt det var väl okej för att vara nybörjare? 

I morgon ska vi tydligen på utflykt med historian skjut mig snälla? vi är väl inga små barn heller? vadå ta med er matsäck? det gjorde man när man gick i grundskolan tycker att det suger stenhår. :D

Hade egentligen en tandläkartid i morgon men efter lite om och men så lyckades jag boka om den tills på måndag istället, hoppas att jag slipper betala skiten bara? jag har verkligen inte råd att betala 500 spänn för att dom ska kolla om den där tandställningen eller vad det nu är bakom tänderna sitter bra? nej det kan dom bara fet glömma, jag kan kolla själv och säga att den sitter bra isf. hahaa 
Nej dags för frukost/lunch

Kommentarer
Postat av: Nathalie

nej händer väl inte så mycket mer idag.. snart kolla på dh sen något annat kul på tvn sen blir det sängen tidigt. can't wait for tomorrow (a) 18 då ju plus att man har nationella proven i matte så är lite smått nervöst, börjar 8 också så måste upp i tid! så jag behöver en god natts sömn :) hur mår du?

2010-05-11 @ 20:42:25
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

tack gumman! :) har haft en helt underbar dag!

2010-05-12 @ 23:10:52
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0