Vad händer och fötter?

Tjaa, Vad händer och fötter?

Mår fortfarande inte jätte bra men börjar iaf bli lite bättre..
I Kväll ska jag åka in till stan för att hämta bilen vid mamma som vanligt sen så ska jag åka hem, 
I morgon så blir det en sväng till skolan.. Sen ska vi ha praktik i flera veckor, det känns ju sådär jätte roligt
Jag får inte ens tag i min handledare och om jag inte får det innan tisdag vet jag inte vad som händer??


Sportlovet har gått jäkligt snabbt också, tiden har bara sprungit förbi, man blir nästan rädd att tiden kan gå så fort.
Fast det gör den ju typ bara när man har lov annars sniglar dagarna sig framåt...

Peace Out And Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0