30/3-10

Helt okej dag på praktiken idag faktiskt. :)
förmiddagen går jätte fort, sen är det då eftermiddagen som sniglar sig framåt tyvärr..
Men det blir ganska kallt och tråkigt när man är ute i 2 och en halv timme i sträck, men det är smällar man får ta här i livet..

Har varit ute och gått på promenad också, ska snart ut och gå en sväng till, så himla skönt med kvällspromenader..

förresten har jag glömt en sak..  MIN UPPLÅSNING TILL MIN TELEFON HAR KOMMIT I MÅNDAGS OCH JAG ÄR ÖVERLYCKLIG!


En sån skönhet. :)

Ska se en film sen också, sen blir det sängen som vanligt.. och upp tidigt i morgon, det hemskaste är att jag helt seriöst måste åka med bussen i morgon.. HATA!!


Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jodå lovet är okej, det är ju skönt att slippa skolan och sådär men det är sjukt tråkigt för att det finnt inte mkt o göra :l plus vädret är så jävla trååkigt... fan att det ska regna hela tiden.. annars är de skönt haha

2010-03-31 @ 15:56:30
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0