today

Inte blev det någon Afaz för mig ikväll inte, det blev den gamla tråkiga Albin..
Men får hoppas att jag inte behöver ha han så många gånger till.. :)
Nu har jag iaf lyckats beställa kläder från gina tricot, det blev inte så mycket men får väl komma igen med lite mer nästa månad. ;)




Dom blev det iaf. :) så får hoppas att dom kommer hem till mig fort!! hahaa..
Och nästa månad blir det nog lite mer, för jag tycker min garderob börjar bli lite tom, eller något jag menar det är ju snart sommar och då vill man ju gärna ha lite snygga kläder.. :)
Skor har jag väl så att jag klarar mig ett tag till nu när jag faktiskt har kommit fram till att jag har 8par sommarskor, Fast i min värld så är skorna viktigast! haha

Har börjat bli hurtig också med träning som jag gör hemma, gå promenad minst en timme om dagen,sen situps får man ju inte glömma 60st om dagen... Och sen är det lite andra saker också som jag inte kommer på vad det heter, erkänn jag är duktig? ;)


Nu ska jag och Jimmy knäppa på en film, Sen ska jag nanna kudde så jag orkar med praktik dagen i morgon,

Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

absoluut att det låter som en bra idé! haha men det kommer vi aldrig att få men man kan ju alltid drömma :l hahah



ha så kul på praktiken <3

2010-03-30 @ 13:19:49
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0