Tiniwini

Har precis kommit hem ifrån stan.. ganska skönt att vara hemma igen :)
Försöker komma fram till vart Jimmy har tagit vägen eftersom att vi skulle gå en promenad när jag kom hem?
Gissa vad,? jag var på pastavagnen idag och så ställer sig vår historia lärare bakom mig, Jag bara great hoppas hon inte ser mig, Men det gjorde hon såklart och började prata med mig
Tyckte allmänt synd om mig själv haha..


Fick en jätte fin tröja av mammi idag :) me like, sen köpte jag en snygg tunika också...
och i morgon börjar min praktik :( Jag vill verkligen inte, men det blir säkert jätte spännande eller något?, vad vet jag

Min lilla vofferuff har börjat löpa nu också, inte alls bra.. Nu kan inte hon och Marwin ses på 3 veckor för några valpar vill vi inte ha.. :/ tur att hundgården finns... och att vi inte bor trångt.




Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack sötnos! :) vilken fin blogg du har fått nu med design o allt :D

2010-03-09 @ 18:41:30
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0