SjuKlinG?

Jag tror att jag börjar bli sjuk?? jag har spytt igår och idag.. och mår fortfarande illa och har ont i huvudet :(
Jag skulle egentligen ut ikväll men tror inte att det blir något med det eftersom att vi snart ska ha praktik och då måste man ju vara frisk så får jobba på att bli frisk i helgen med andra ord? 

Jag ligger här och väntar på att Jimmy ska jobba färdigt som vanligt men det verkar som att det kommer ta ganska lång tid, så jag ska lägga mig på soffan och kolla på någon gammal film som vi har. :D det låter skönt..
Jobbigt att jag skulle behöva bli sjuk just nu tycker jag. :( det är inte alls roligt att vara... 


Men man blir förmodligen frisk snart igen, nu ska jag gå och lägga mig på soffan istället



Peace Out And Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0