Min lilla Hot Dog

Idag har mamma varit här ute för första gången och sett hur vi bor. :) hon tyckte att det var jätte fint,
Det var ju kul att hon tyckte det iaf, Sen åkte vi in till stan med dom och så åkte vi och pantade massor med flaskor som vi har haft liggandes här, skönt att bli av med och 200 kr rikare blev man hahah xD..

Då åkte vi till godisbutiken och jag köpte en sjal till Platina som hon blev jätte söt i, och ganska rolig var den också xD Slänger in bild på det...



Platina ser nog kanske lite muppig ut på bilden ändå haha, jag var tvungen att ta kort fort för hon sprang runt och var lycklig hahaa..

Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

aw vad söt hon är! :)



har du haft en bra helg då?

2010-03-28 @ 18:05:28
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hehe okej, men skönt det med faktiskt! min helg har varit bra men kunde varit bättre haha.. men jaja, har en veckas lov nu så får väl se om det händer nåt kul ;)

2010-03-28 @ 22:23:19
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0