Måndag..

Sitter och kollar runt på skor på internet blir man inte sugen på att handla så säg?
Jag har hittat minst 4a par skor som jag skulle vilja ha, men det får nog vänta ett tag det är inte så aktuellt med nya skor just nu direkt, förutom att mina stövlar börjar gå sönder något men det löser sig :P.
Måste ju börja lägg undan pengar tills vi ska åka iväg i sommar så jag är rik då :D det är viktigare än att ha saker nu.

I Morgon ska jag in till stan och träffa mammi ♥
Hon ska ha tillbaka bilen, lite surt men sånt är livet, det verkar som att det snart händer något med min bil kanske?
Det återstår att se....
Jag ska försöka få med mig Jimmy på stan någon dag också för jag tycker att han ska köpa kläder nu när han har jobbat så mycket för det behöver han verkligen..

Men nu ska jag dra

Peace Out And Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0