Får man ta hunden med sej in i himlen?

Har idag blivit riktigt helvetes jävla irriterad när jag fick ett samtal från skolan...
JAG SÄGER BARA EN SAK!! RICHARD STEFFENGYMNASIET ÄR SÄMSTA SKOLAN EVER!!
Hoppas att dom inte får några sökande till nästa termin, och ryktet är ju redan dåligt eller? :)


Belv dock på lite bättre humör när jag hittade den här dåliga låten. xD. Den är ju fan rätt skön haha
Får man ta hunden med sej in i himlen
Han är snäll och han har vart en riktig vän
Han e klok o fin o skatten e betald
Får man det du speleman då blir jag glad

Ikväll blir det i alla fall Andra Avenyn like always :)..
Har fått en Cola av mamma idag också, och pasta från pastavagnen så 
det ska jag käka till kvällsmat. :)
Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Lizette

Vad sa de från skolan då?



SV: <3 <3

2010-03-24 @ 19:15:46
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0