....

Idag har jag varit vid min mamma. :) trevligt var det.


Sen åkte jag hem, kollade min mail och upptäckte att min telefon hade kommit.
Stod inte vart jag skulle hämta den utan bara "den finns på DHL" och det viste jag vart det låg?, Nää
Jimmy ringde dom och undrade om den verkligen fanns där och dom sa att jag hade fått ett sms om att den hade kommit? hmm det hade jag inte fått.

sen så blev det att fort åka in till stan igen och hämta den, fick betala 0kr och telefonen var beställt med postförskott haha!. Åker hem och upptäcker att telefonen är låst till 3 som den inte skulle vara, what?
Jimmy ringer 3 och dom förklarar för han att jag inte alls beställt en telefon utan bara ett abonemang hos dom ännu mer weird.. Beställde en upplåsning för 350 kr..

Så det har varit en väldigt konstig dag idag.. Och jag måste ju säga att 3 suger häst ball.......e

Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Lizette

sa ju det, 3 är sämst!

2010-03-02 @ 20:23:15
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0