En lördagkväll.

Snart får det bli affären eftersom att den stänger kl6 här ute på "landet" eller mitt på Gotland som Jimmy brukar säga, ska köpa något som jag kan äta till kvällsmat och sen något gott till ikväll, det är ju lördag för fan. haha, Ikväll blir det bara en lugn hemma kväll, känner mig ganska hängig och har fortfarande ont i huvudet vilket inte verkar vilja försvinna :(.

Så det får väl bli godis och någon bra film ikväll.. Jimmy har åkt till sin farmor och farfar på smörgåstårta, jag kunde väl följt med men kände mig inte så peppad på det, så ikväll får jag äta helt själv, lite tråkigt.. Så får sitta och vänta på att han ska komma hem igen, tråkigt tråkigt...

Slänger in en bild också. xD.  Snyggast ever. ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jaa vädret är underbart fast idag har det regnat bara :/ aha vi har också en extra ledig dag faktiskt haha måndagen där efter lovet så är vi lediga ;) haha

2010-03-27 @ 16:14:03
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ja men synd bara att helgen eller dagarna rättare sagt går så himla snabbt :/

2010-03-28 @ 16:54:00
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0