31/3-10

I morgon är det Torsdag och gissa vad?, Det blir påsklov i morgon efter praktiken. :D
Det ska bli så jävla skönt,skönt, skönt.. Fast lovet lär gå ganska fort.. Men vad gör det då?
Efter påsklovet är det en veckas praktik kvar, ganska tråkigt om jag ska vara ärlig.. Trivs faktiskt bra på stället jag är på nu, Snälla barn och super bra personal, kan det bli mycket bättre? tror inte det. :)

Frida ska komma och prata vid mig i morgon också vilket jag tycker känns mycket onödigt, och tråkigt...... Hehee

Och ikväll blir det såklart andra avenyn och förhoppningsvis en film. :)

Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jaa asså vädret varierar hela tiden.. vill ju ha sool! just nu regnar det inte tack o lov! men ja, det är väldigt mulet men imorse så var det sol o allt.. ser ut som att regnet kommer nu :(



annars hur är det idag? <3

2010-04-01 @ 13:53:46
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0