27/3-10

Det funkade helt okej igår, och jag slapp skämma ut mig fullständigt, bara lite när jag inte kunde komma ut genom dörren hahaa...

Igår kväll hade vi "grabbkväll" här, inte för att jag är en grabb kanske men det var ju bara killar och jag annars så jag fick räknas som en kille igår kanske. ;). Det var helt okej förutom att jag fick så jävla ont i huvudet och var tvungen att gå och lägga mig. :(. Vaknade i morse och gick upp sen var det huvudvärk igen..

Men men, jag blir så glad över att det är så fint väder ute nu..:D Snön är nästan helt borta, det ligger bara kvar lite på gården och sen så finns det ju vissa snöhögar också men annars börjar det ju typ verkligen att bli vår nu.. Hoppas verkligen att det inte kommer någon mer snö nu för det hörde jag någon som sa igår, Men det får INTE hända... hehe...

Nej nog om allt

Peace Out And Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0