24/3-10

Här sitter jag och är snart redo för att åka in till stan..
Har fortfarande inte hört något från lärarna vilket enligt mig börjar kännas ganska underligt?, får dom lov att göra så och sen säga att studiebidraget är indraget? När det är ett samtal från dom jag väntar på?..


Anyway så ska jag och mamma åka och handla idag. :) Det blir väl nice eller något? Det blir i alla fall inga nya skor idag igen haha, fast man kanske skulle vilja ha ännu fler skor.. xD.


Jag skriver kanske mer sen, Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha jaså trelleborg, har faktiskt inte varit där ;p jaduu när blir det gotland för mig? bra fråga ;) hahahh nån gång i livet blir de säkert :D

2010-03-24 @ 17:49:21
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0