23/3-10

Igår var det Måndag och jag var och besiktade mammas bil, sen var jag hemma vid syster :).
Hon och Stefan följde med mig till stallet också mycket trevligt, Dom fick till och med en suddig bild på mig. haha
så snygg blev den bilden ;)
Och idag har jag varit i stan igen, då fick jag ett par skor av mamma, fett nice haha
så snygga är dom skorna. :) Me like <3
Så nu sitter jag och väntar på Jimmy han ska ha arbetsintervju idag och jag hoppas självklart på att det går SKITBRA!
Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

va seriöst.. 20år för att komma in någonstans, gud vad tråkigt det måste vara haha. här är det 18 överallt kanske nåt ställe som det är 20år på men inget som jag vet iallafall. fan vad knas haha. har du varit här någongång då? :)

2010-03-23 @ 17:41:05
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jovisst, lite minne har du allt ;) skåne är rätt! helsingborg :)

2010-03-23 @ 19:54:25
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0