22/3-10

Har nyss gått upp, ska hoppa in i duschen och sen så ska jag lite senare åka in till bil besiktningen med mammas bil,
vi får hålla tummarna för att det går bra =).


Var på förfest i lördags med Moa, Stefan (moas pojkvän), Emil, Jimma, och så var det någon till som jag inte kommer ihåg namnet på (a). Sen blev det Munken för mig Moa och Stefan, och gissa vem jag träffade på typ hela kvällen?, Min handledare från praktiken som jag "sa upp mig" ifrån, och hon kunde inte ens hälsa gamla tanten. :)..
Vad gör man på krogen när man borde vara hemma egentligen?

Igår var jag och Moa i den nyöppnade GODISBUTIKEN! fatta GOTT godis dom hade där!


Nu har Marwin fått vårkännslor det är inte alls roligt, han vill typ sätta på allt som rör sig hela tiden.. Tur att han lyssnar på oss då =).. Men vårkännslorna för en annan börjar ju också komma. SNÖN är snart BORTA fatta SKÖNT!!

Nu har jag inte tid att sitta här längre

Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hehe jadu, men det kan ju inte alltid gå som planerat.. hur hade du det i helgen då gumman? :)<3

2010-03-22 @ 18:54:17
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter riktigt bra ju! jo den har ju varit helt okej ändå, skönt att ta det lite lugnt med ibland :) får väl vänta en måndag och några dagar till sen kommer man in vart som helst! ska bli såå nice. orkar inte mer hemmafester nu o sånt haha ;p

2010-03-22 @ 21:51:09
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0