17/3-10

Nu sitter man här igen..
Ikväll ska jag se andra avenyn och gotta mig med chips, läsk och godis.. jag bara måste tröstäta lite ibland :)..




Smaskens. :). hehe, i morgon så är jag ledig ska bli skönt. :) ska ta en lång och skön sovmorgon sen blir det promenad med Platina och sen inte göra så mycket annat...

Helt sjukt vad trött jag var igår somnade till ca kl19. och kl 20.30 väckte Jimmy mig för han tyckte inte att jag skulle sova mer om jag skulle kunna sova något på natten, vad gör Milla då?, jo hon går upp på toa och borstar tänderna och går och lägger sig igen och somnade som en stock, desutom höll jag på att försova mig i morse också haha så dukigt.. Men kom upp klockan halv 7 ungefär då hade jag ju iaf en halvtimme på mig. xD

Nu ska jag gå och knäppa på tvn och se om det finns något kul att se på våra 3 kanaler haha.
Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh vill också ha tjockismat.. :/ men andra avenyn blir det iallafall också! älskar den serien haha

2010-03-17 @ 19:41:13
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Postat av: Lizette

SV: tack söt :) <3

2010-03-17 @ 21:50:45
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0