Tisdag

Var bara tvungen att skriva ett litet kort inlägg nu för jag är så grymt irriterad.. TELIA SUGER VERKLIGEN! första och sista gången jag startade något hos dom, som sagt så tog det nästan 4 veckor för att få igång internet, sen nu tog det 2 veckor att få hem boxen, som om inte det skulle räcka så säger dom på posten att jag skulle betala  1700:- för boxen som TELIA har LOVAT att det ska vara gratis

Vårat internet gå dessutom alldeles för sakta, vi ska vara uppe i 8 mbit men vi kommer inte upp i mer än strax under 2.. 

HISS ELLER DISS? 

Från min sida är det Diss, någon annan som har haft problem med dom?

Kommentarer
Postat av: Girly

Tack sötnos från Gina men finns nog inte kvar:(



Diss Pöss girly

2010-07-20 @ 21:50:58
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0