Hell Yeah

Har bestämt mig för att åka in till stan ikväll.. :) det blir krogen ändå,
ska ta bussen hem i natt om inte mammas Jimmy kan köra mig, det får vi se.. Är ganska peppad, om en timme ska jag ta bussen in till stan

Hoppas på att bussen inte är lika full som förra gången när jag åkte med den hem från stan, då var det bara till att stå i 2 mil, men det skadar så lite ;)

Ska snart gå och hitta några kläder för kvällen, vet ju hur det brukar gå, ÅT helvete, haha har ju typ inga kläder kvar efter att ha haft platina som valp och sen fick vi ju Marwin som halvåring, dom var ganska duktiga på det där med att hitta kläder och bita sönder, 
Därför ska det bli jävligt skönt med en shoppingsemester nästa vecka  :D

Nu måste jag gå iväg, ska torka och platta hår också, kommer kanske in några bilder senare ikväll eller i morgon, tror mest på det sistnämnda :P

Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Girly

Ha det så kul i stan pöss Girly



haft en hund men min lilla älskling är numera död & begraven:(

Pöss Girly

2010-07-16 @ 15:10:35
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: julia

sv: tack så mycket<3

Japp allt är bra hur är det själv? :)

Kram//julia

2010-07-17 @ 11:13:55
URL: http://pinkstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0