....

Eftersom jag har uppdaterat så dåligt på senaste tiden så tänkte jag uppdatera en skvätt här igen.;)
Idag blev det verkligen inte att göra något alls, har bara suttit hemma och kollat på film och sen handlade jag lite och så.. 

Så nu har jag precis varit i duschen ska snart göra mig i ordning och åka in till stan, sen så ska jag gå till Sara från busstationen och sen så blir det att Feeestaa.. Ska bli kul kul.. :D Men jobbigt att behöva åka bussen bara, sen GÅÅ LÅNGT! inte roligt.. men sånt är livet ibland.... 

Så ikväll får jag lämna Jimmy helt själv men jag tror nog att han klarar sig bra utan mig en kväll ;) Nu har jag inte tid att sitta här något mer, ska kasta i mig lite mat. =)




Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

fin bild! hur är det med dig gumman?

2010-07-09 @ 23:04:38
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0