9 JULI!

Vad händer och fötter?

Igår var jag och Jimmy nere en sväng på almedalsveckan det var inte speciellt intressant, det enda roliga var typ att vi fick en helium ballong som vi kunde leka smurfarna med... Haha.. 
Idag blir det väl att festa.. Länge sen sist jag gjorde det så det blir nog kul det =).. 

Skulle egentligen på arbetsförmedlingen idag också på någon "matchnings grupp" eller vad dom nu kallade det för, men sa till Jimmy att säga att jag är sjuk för känner mig inte alls peppad till att gå dit... Han skulle också dit och fick en tid kl 10 och jag fick en kl 13 så jävla onödigt, kunde vi då inte få gå på samma?.. Dumma i huvudet är dom iaf... 

I morgon är det smaklösa på stånga spelen som gäller... Då jävlar hörrni ;) Hahah hoppas att det är mkt folk som kommer dit för annars kommer det att bli tråkigt.. 

Det har hänt något med min blogg, det har typ blivit jätte liten text och allt, någon som vet hur man fixar? :O vet inte vad som hände? hahhaaaa...



Kul jag hade igår och tog denna skit snygga bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0