31 JULI

Upptäckt att jag faktiskt blivit lite dålig på att uppdatera bloggen, fy på mig.. kanske så att man bara är lite lat eller något? ;P.. Igår var jag ute på krogen med Jimmy, myran och benji.. vi satt och förfestade i gravarna.. Sen så såg vi bengen (polisen) så det blev att förflytta oss och då kom bengen till det nya stället vi satt på och hällde ut min dricka... dum gubbe det där, och ful cykelhjälm hade han också.. 

Sen var vi upp tillbaka på någon annan förfest, inte det roligaste jag varit på kanske men ändå.. efter det blev det en promenad ner till krogen och mina fötter gjorde ganska så ont om man säger så.. Sen så sprang vi och kollade kön till 3 olika krogar, dom var så långa att vi inte hade kommit in förrän efter typ 20 min, inte värt så vi gick till ett värdelöst ställe och dom tog en öl... Jag började dåå få ont i huvudet... 

Sen åkte vi hem och jag gick och la mig med mitt onda huvud, och i morse vaknade jag med migrän, FAN VAD ONT I HUVUDET JAG HADE! trodde verkligen det skulle sprängas på riktigt, och eftersom vi inte har några rullgardiner eller något kunde jag inte sova för att det var så ljust ute, spydde som en gris gjorde jag med.. Sen så kom Jimmy på att han kunde hänga för något för våra fönster i rummet, så det var han snäll och gjorde, då gick det lite bättre att somna måste jag säga. :D 

Och nu har jag typ precis vaknat, hungrig som fan är jag också.. jag vill ha en kebab tallrik :D vet bara inte vart Jimmy tog vägen.. Bilder från kvällen kommer under en snar framtid.. ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahah asså, dansställen.. ? det är ju inte samma som att gå på krogen eller? haha fattar inget nu lite förvirrad (a). typ du menar med krogen man tar typ en öl (annan sprit) typ sitter snackar lite o sånt eller?

2010-07-31 @ 17:29:55
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hahaha jaa okej, aja vi menar säkert samma då. men det finns ju mkt mer ställen här än gotland kanske i guess men har hört den är ett bra party ställe att komma till ? :D elr kanske inte var du bor haha

2010-08-01 @ 03:06:22
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0