29 JULI

Dålig uppdatering igår såg jag.. men då kommer det lite uppdatering nu istället

Igår gjorde jag inte så jätte mycket på dagen, det blev bara att åka på smaklösa vilket alltid är lite halvjobbigt.. så roligt är det inte att lyssna på dom längre när man typ vet i vilken ordning låtarna kommer i och allt sånt där, men sånt är livet och man tjänar ju faktiskt lite med pengar iaf..

kom hem ungefär kl10 igår kväll, då gjorde jag mig lite mat och sen halvkollade jag på Jimmys film. tyckte det var trist så jag gick och la mig, roligare än så var inte dagen igår. 

Tänkte tvinga med min kära Jimmy på krogen i helgen..Haha jag tycker gott att han kan behöva följa med ut ibland... så då får vi passa på att gå ut nu, vet inte riktigt om det blir i morgon eller på lördag än? det återstår att se.. Får också se om det finns någon roligt människa som kanske har lust att gå med, det spelar inte så stor roll egentligen xD.. 

Så snart ska jag göra mig i ordning sen blir det in till staden och gå på bolaget, vet än inte riktigt vad jag ska ha men är lite sugen på en malibu :D får se vad plånboken säger om vad jag köper sen.. ;) 



Mer uppdatering kommer nog senare.. :) Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack sötnos! :D



haha vad snäll du är då, nej men det är bra att du drar med honom ut lite. det blir säkert kul. så gott med malibuu muums!

2010-07-29 @ 14:36:13
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Postat av: Girly

ja i dag spöregnar det här:(

Kul med utgång.

Ska snart i väg och sola solarie leka att solen skiner;)

2010-07-29 @ 16:20:58
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hm ja det är ju dyrt, men jag vet inte faktiskt riktigt vad det kostar till krogen brukar mest gå på uteställen aså disco elr vad man nu kallar det haha. men där e det olika priser typ ibland 80kr ibland 100-120 väldigt olika faktiskt. det finns ett ställe i stationen också där alla går dit o dricker lite innan dom går ut på riktigt, där e allt mkt billigt. en shot för 25 nästan all sprit för 25 o de billigt om man tänker efter hehe.

2010-07-29 @ 16:52:21
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Postat av: Girly

Ja i dag behövde jag solarieöarna:)

Å den filmen älskar jag var så kär i Leonardo<3

2010-07-29 @ 20:23:31
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0