26 JULI

Idag, in till stan.. Först äta frukost, duscha och fixa i ordning mig lite..
Ska förbi min mor tänkte jag, funderar på om jag glömt min necessär med allt smink och sånt i hennes bil
har jag inte det så blir jag väl lite smått tokig för då vet jag inte vart den är?! 

Vaknade sent idag, jäkligt skönt men lite jobbigt för nu har ju dagen typ sprungit iväg totalt utan att man hunnit göra ett skit.. men men, 

Senare blir det faktiskt in med bilderna från resan här, var för lat igår för att göra det då vi åkte till en affär som hade fritt med filmer 4 st för 100kr så vi köpte 8 nya filmer igår, gud så lagliga vi är.. ;) HAHA.. 
Nu blir det frukost jag är hungrig..

en sak till VART ÄR SOLEN?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0