25 JULI

Nu är jag hemma från en jätte härlig resa med mycket shopping, bilåkning, hälsa på en kompis till min syster, och framför allt så har vi sett Pink konserten och jag kan bara säga det att den var hur jävla GRYM som helst, hade lätt kunnat åka och se henne igen.. :D

Så hur det känns att komma hem vet jag inte, det känns faktiskt lite tråkigt för gotland är nog inte riktigt min grej, har stora funderingar på ifall man ska ta sig iväg och lämna nu? men det vet jag inte än.. får väl kanske vänta något år ändå... 

Jaa, idag händer nog inte så mycket, ska väl kanske in till stan och storhandla sen så man får hem lite mat och sånt, sen blir det nog bara att kasta på en film eller något för jag är trött och lite smått irriterad.. 
I veckan ska jag hem till min syster någonting för att se hur hon fått det i hemmet nu när vi kommit hem, massor med hem inredning blev det... 

Bilder från PINK och lite annat från resan kommer upp senare idag eller imorgon beroende på hur mycket jag hinner här idag.. :) 

Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Virginia

Sv: ja det brukar ju vara så.. :) Det är bra med mig. Hur är det sj?? :D

2010-07-25 @ 15:28:35
URL: http://viggin.blogg.se/
Postat av: Girly

Låter som en bra resa.

har varit på bloppis hände mycket roliga grejer;P

Kram Girly

2010-07-25 @ 17:08:48
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0