21 JULI!

Skickar in ett litet snabbt inlägg så här på morgon kvisten..

Idag ska man äntligen få åka ifrån den här jävla piss ön och alla falska människor som jag är så trött på, man växer för fan fast här.. Och är det inte den ena saken som händer så är det den andra.. Men det är svek och skitsnack hela jävla tiden iaf.. Hur som helst så ska det verkligen bli skönt att komma bort lite, sen efter det så kommer väl helvetet på gotland tillbaka igen.. Men det SKITER jag i!!. För nu kommer jag lägga ner det här för all framtid, när det är så här så kan dom bara fetglömma min respekt..


Så nu HEJ DÅ GOTLAND!! HEJ GÖTEBORG

Kommentarer
Postat av: Virginia

Sv: Låter härligt du! :) Sorgligt att lämna Gotland?



2010-07-21 @ 18:32:45
URL: http://viggin.blogg.se/
Postat av: Eroooticaaa

nej jag har tyvärr inte testat den :( men det skulle verkligen vara kul att testa den :)



Tack så mycket! <3

2010-07-24 @ 17:29:56
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0