20 JULI!

Puuh, har precis lagt in den sista tvätten i torktumlaren, så nu ska jag bara vänta på att det ska bli torrt.. känner mig sjukt duktig som nästan har tvättat all tvätt idag, och igår förstås.. 

När tvätten är färdig ska jag till affären och hämta ut våran tvbox som äntligen har kommit, FAN VAD TELIA ÄR SEGA!. Det tog ju liksom nästan 4 veckor att få internet som inte fungerade klokt på direkten heller, det har vi ringt och tjafsat om med dom ungefär 3 gånger nu, det är bra grejer eller hur? ;)

Sitter just i denna stund och laddar upp med lite P!NK haha, fattar ni, på Fredag då smäller det, då jävlar är det live :D... ska bli sjukt kul... Ska åka in mot stan ungefär kl 21 - 21.30 någon gång ikväll, åka förbi syster och hämta min tröja som jag glömt där och sen hem till mamma ta en sömntablett och sen gå och lägga sig.. :)

Och jag ska få köra motorväg i morgon också, det är ganska stort för att vara jag, har snart haft körkort i 2 år, men har inte kört på fastlandet ännu, så det är dags i morgon, så håll er inne. ;)
finns ju inga motorvägar här på Gotland, Så i morgon HEJ GÖTEBORG, och HEJ DÅ GOTLAND och alla på brats veckan. ;) 
Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: MADDES

Det är fint med mig. Vad gör du? Kram

2010-07-20 @ 17:15:31
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Virginia

Sv: haha jaa det är läskigt så jag förstår dig^^



Händer ikväll då?

2010-07-20 @ 18:40:12
URL: http://viggin.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ja sant! :)



vad ska du hitta på ikväll då?

2010-07-20 @ 18:59:56
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0