2 JULI!

Sitter nu hemma vid mamma och skriver ett litet inlägg, kom precis hit.. Var så himla tråkigt att bara sitta hemma och glo så det fick bli stan en sväng idag också, ser bara hur pengarna flyger iväg när jag tänker på all bensin som går åt när jag håller på att åka fram och tillbaka såhär, men det får gå det.. Man kan ju inte bara sitta hemma och glo liksom.....

Så om en stund ska jag åka hem till syster för att umgås en stund med henne, vi ska prata lite kanske att vi ska åka till stranden i morgon om det blir finare väder än idag, inte för att det är dåligt idag men det skulle ju tydligen bli ännu bättre i morgon... =).

Jag har ett annat litet problem bara, JAG HAR KOLLAT RUNT I VARENDA AFFÄR PÅ GOTLAND OCH JAG HITTAR VERKLIGEN INGA SHORTS! Nu menar jag ett par vanliga lite "finare" shorts inte såna som man typ badar i utan typ i vanligt tyg.. tycker SÅ synd om mig själv för det, så om någon har någon idé om vart man kan hitta det så är det bara att säga till =)

Nu ska jag dra vidare Peace Out And Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0