14 JULI!

Tjenare, något kul som händer?
Idag ska jag åka in till stan runt 15.20 för att vara redo kl 15.50 inne i stan
sen så ska jag vänta på att en bil ska komma och hämta upp mig för att sen åka ut till bläse.. Där ska jag
hjälpa smaklösa ikväll, antingen vid inträdet eller vid tröjorna, vet inte vilket jag mest hoppas på?
Sen börjar dom nog att spela kl 19.. Sen packa ner allt och åka vidare hemåt igen... Så jag lär väl inte vara hemma förän kl 23 eller något, vet inte om det är så jävla värt men ändå.. :/

Om det är fint väder i morgon så lär det bli att åka till stranden iaf..

För övrig så hittade jag ett par snygga Jeans från Ginatricot som jag tyckte var skit snygga, så det blir nog att passa på att prova dom när vi ändå ska till Göteborg :D
Så ser dom ut. =) 499:- kostade dom.. Så vi får se, kanske att jag kommer hem med dom till Gotland igen
Nej nu ska jag kila, ha det
Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: anesa

sv: tack! :D

jo, jag vaknade nyss, hehe

2010-07-14 @ 12:29:59
URL: http://anesas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0